BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Isnin, 16 Mei 2011

~sELamaT Hari guRu~

16 Mei adalah tarikh yg bersejarah buat insan2 yang bergelar guru.tak terkecualilah diri aku yang baru mencecah 2 tahun berkhidmat sebagai seorang guru.tapi ini baru 1st tyme aku sambut hari guru memandangkan tahun lepas aku terpaksa menghadiri kursus di Hospital Tuanku Fauziah,Kangar.so redha ja la kan demi menurut perintah sebagai seorang penjawat awam...lagipun banyak ilmu yang diperolehi tyme kursus tu...oklah,berbalik kepada sambutan hari guru di sekolah,bagi aku cukup meriah lagi2 bila guru2 berpakaian sukan yang bewarna biru...kira seragamla kan..walaupun tak smua yg pakai tapi ttplah jugak meriah.sambutan hari guru ni dimulakan dengan aktiviti sukaneka yang disertai oleh guru2...so time ni murid2 menjadi penyokong n pemerhati ja la kan.bila lagi cikgu2 nak syoq sendiri..hihi..mmg best sgt2 sbb banyak aktiviti yg diadakan.aktiviti2nya adalah bawak bola ping pong guna chop stick,bowling buah nyoq,isi air dlm botol, tangguk belon, woodball n pancing botol.. aktiviti yg aku join adalah bwk bola ping pong guna chop stick, bowling buah nyoq,woodball n pancing botol. antara semua aktiviti yg aku join tu kumpulan aku dapat no 2 untuk bawak bola ping pong guna chop stick..oklah tu kan..at least dpt jugak hadiah..hihihi...then,abis sukaneka kami pun disajikan dengan persembahan murid n murid2 pend. khas turut menyumbangkan lagu nasyid..kiranya majlis sambutan ni berakhir jam 1 lebih la lepas menyantap makanan yg lazat2 n sgt marvelous...mmg kantin smk arau da best ar...ngee...so dikesempatan ni, aku nak sgt ucap selamat hari guru buat semua guru2 yg pernah mengajaq aku since tadika sampaila aku kini bergelar seorang guru...jasa kalian tak mungkin terbalas...hanya doa yg mengiringi hidup kalian insan mulia..buat teman2 seperjuangan,selamat hari guru n semoga kita akan menjadi yang terbaik dikalangan yg terbaik..insyaallah..dekat bawah ni aku titipkan gambaq2 sepanjang sambutan hari guru smk arau berlangsung...layaaannn.....

sempat lagi berposing

fokus nak masukkan bola dlm gol



aksi menangkap belon

gadis2 padang yg banyak membantu

me n kak sidah

pasukan bunga manggar




perarakan masuk guru2


persembahan pelajar siam

persembahan pelajar form 6

hui ping yg mampu tersenyum tanpa berkata2

pelajar ppkibp


hadiah hari guru

hadiah menang tempat kedua bwk bola ping pong guna chop stick

0 ulasan: