BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Isnin, 16 Mei 2011

JOGGING TYME

mari kita berjogging....hihi...dh lama tinggalkan rutin harian ni...so arini back to normal..seawal pagi jam 7.30 aku dah terpacak dengan sahabatku nurul dekat gua sami tu...berjalanla kami perlahan2 menyusuri denai larian tu... sangat fresh n menenangkan..cuma bahang mentari yang agak terik buat aku berpeluh2...tapi oklah kan sbb mmg niat awal pun nak kuarkan peluh...dah siap jogging,kami pun buat la seat up sambil tergelak2 guling sbb lawak.. sekali aku tersedaq yang kunci kereta takdak dlm poket...punyala berlari ke kereta takut ilang.sekali kunci ada dalam kereta..aku dah agak dah...kerap sungguh dok tinggal kunci dalam kereta...haisshhh,tak senonoh btui diri ini.berusahalah aku ngan nurul nak bukak.guna macam2 benda n akhirnya boleh bukak..itupun setelah berulang beberapa round ke umah nurul,...thanx nurul n sorry bebanyak sbb susahkan u..huhuhu....abis tu trus gi pasar kangar sbb dah janji ngan maksu nak beli ikan untuk buat ikan yang reput tulangnya..haishhh,aku pun taktau nak terang macam mana..nantila kalo dah siap aku postkan gambarnya sbb amik masa yg lama gak utk bagi dia masak....so,takleh makan nasi lagi la sbb tak masak lagi..lagipun aku dah melantak nasi kandaq ngan nurul tadi... oklah,nak mandi jap n nak lelap..ngeeee....adios...

tenang kan?so selamat menghayati ketenangan ini. ;)

0 ulasan: