BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jumaat, 20 Mei 2011

~keinsafan~

cewahh,tgk tajuk pun dh cam gempak kan...apa lagi ceritanya..kihkih...tp sbenaqnya takdak apa pun cuma terdetik untuk aku luahkan apa yang aku hadapi beberapa hari yg lalu...time tu aku singgah la kedai dekat pekan pauh (dkt umah aku la) ni untuk potostat kertas soalan utk bdk2 tusyen. waktu tu dlm pukul 7.40 cam tu la..mean,time maghrib lagi.bila aku masuk ja kedai tu aku tgk ramai gila org dok tgh menunggu dekat mesin potostat tu..so aku assume yang depa pun nak copy apa2 la kan..tapi yg peliknya aku tak nampak depa pegang apa2 kertas pun.cuma menunggu sahaja.so aku pun gatai mulut pi tanya dekat toke kedai yang mmg baik ngan aku tu apa yg depa tgh buat.so,toke tu pun kata yang hari tu keputusan kluaq,so depa nak mai tgk nasib la.mana tau kalau nasib baik kena,kaya la...aku hanya mampu tersenyum walaupun dikala itu aku sedey gila sbb mereka yang sdg menunggu tu adalah dikalangan org melayu yang umurnya baya bapak aku.bak kata org,rumah kata pi, kubur  kata mai. adakah aku ni terlalu kolot atau depa yg tak tau hukum hakam agama.aku takdaklah bagus sgt tapi aku tau juga apa yang boleh dan apa yg tak boleh.so aku pun trus potostat n kluaq dr situ dengan seribu keinsafan n kekesalan.tapi,adakah mereka yg ada di dalam tu rasa apa yg aku rasa?????persoalan yg tiada jawapannya..renung2kan & selamat beramal... ;)


semoga kita dilindungi dr kekufuran terhadap ALLAH

0 ulasan: